Post No5: Κέρδισα βραβείο και κερνάω σφηνάκια!

Ντροπή μου το ξέρω! Θα έπρεπε να είχα γράψει εδώ και καιρό αλλά δικαιολογούμαι… ‘Έδινα εξετάσεις… Και πια γράφω σαν απόφοιτος ζαχαροπλαστικής! Ε; Θα με συγχωρέσετε…;

Την  τελευταία φορά λοιπόν που είχα χρόνο να  ασχοληθώ με τον blog μου συνέβη κάτι τρομερό! Κέρδισα Βραβείο! Απίστευτο; Ξεκίνησα να διαβάζω το αγαπημένο blog  New sweets on the blog  και έπεσα στο post που αναφερόταν στο Βραβείο  One lovely blog! Καθώς λοιπόν διάβαζα τις ευχαριστίες και τους κανόνες πήρε το μάτι μου και το κουλουράκι! Η χαρά μου απερίγραπτη! Ξαναδιάβασα το post μήπως είχα καταλάβει κάτι λάθος! Αλλά όχι… είχα βραβευτεί! Μπράβο μου λοιπόν!

one-lovely-blog-award1

Ευχαριστώ πολύ  Άντα! Δεν θα μπορούσα να φανταστώ καλύτερη αρχή για το κουλουράκι!

Όποιος πάρει λοιπόν αυτό το βραβείο θα πρέπει να απαντήσει σε 9 ερωτήσεις και με την σειρά του να το δώσει σε 11 blogs με την προϋπόθεση αυτά τα blog να μην έχουν πάνω από 200 μέλη(δεν ξέρω αν θα το τηρήσω αυτό πιστά!). Λοιπόν ας ξεκινήσουμε με τις ερωτήσεις!

1) Τι σας οδήγησε να ξεκινήσετε το blog σας;

Η αναγκή να μοιραστώ την χαρά μου, τα γλυκά μου δηλαδή!

2) Ποιο το θέμα του blog σας/με τι ασχολείται;

Το θέμα είναι ένα: Ζαχαροπλαστική!

3) Από πού βρίσκεται την έμπνευσή σας;

Η έμπνευση έρχεται από παντού, βιβλία, περιοδικά, internet και κυρίως από τις λιγούρες φίλων και οικογένειας.

4) Σχεδιάζεται από πριν το περιεχόμενο του blog σας;

Σε γενικές γραμμές! Αν και στη πορεία αυτοσχεδιάζω.

5) Έχετε νέες ιδέες για το blog σας;

Τόσες πολλές που δεν ξέρω με ποια να ξεκινήσω.

6) Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;

Ασχολούμαι καθημερινά..(με κάποιες εξαιρέσεις βέβαια…)

7) Ποια είναι η καλύτερη στιγμή για εσάς να δημιουργήσετε;

Πάντα είναι καλή στιγμή να δημιουργήσεις αρκεί να υπάρχει κόσμος να απολαύσει τις δημιουργίες σου.

8) Τι θα θέλατε να ξέρει ο κόσμος για εσάς;

Είμαι τρελή για τη δουλειά μου, τα γλυκά δηλαδή!

9) Ποια είναι τα χόμπι σας;

Μ’ αρέσει να δοκιμάζω καινούριες γεύσεις, να μαγειρεύω για φίλους μου, που και που σχεδιάζω και τις υπόλοιπες ώρες φτιάχνω γλυκές νοστιμιές!

Ελπίζω να σας ικανοποίησα με τις απαντήσεις μου! Και τώρα έφτασε η μεγάλη στιγμή…

Η ώρα της απονομής των 11 Βραβείων στα 11 πιο αγαπημένα μου μικρά(ή όχι) blogs!

New sweets on the blog  

Weight and Measures 

Baking & brewing

Food junkie not junk food

The after school chef

The monday box

Butter, Sugar, Flowers

Cooking Whims

Chocolate Bottle

Beyond Frosting

Laura’s mess

Το αξίζουν όλα!

Σας υποσχέθηκα όμως σφηνάκια… Δεν το ξέχασα…! Και για όσους δεν με ξέρουν καλά με τα μόνα σφηνάκια που έχω σχέση εγώ είναι αυτά:γλυκα 007

Σφηνάκια για όλα τα γούστα…

γλυκα 016

Σφηνάκι μιλφέιγ!

γλυκα 019

Σφηνάκι Προφιτερόλ!

γλυκα 020

Σφηνάκι Εκμέκ κανταΐφι!

Οι συνταγές προσεχώς…αφού είπαμε σήμερα κερνάω εγώ!

γλυκα 023

8 σκέψεις σχετικά με το “Post No5: Κέρδισα βραβείο και κερνάω σφηνάκια!

  1. Σας ευχαριστώ πολύ για το βραβείο! Εσείς και τις συνταγές σας είναι τόσο γλυκιά! Συγχαρητήρια για την αποφοίτησή του από το σχολείο ζαχαροπλαστικής! Πόσο υπέροχο να είναι σε θέση να ακολουθήσει το πάθος σας. 🙂

  2. Σας ευχαριστώ πολύ για την όμορφη υποψηφιότητα! Haha, θα χρησιμοποιηθεί επίσης το Google Translate (τότε κατάλαβα ότι έχετε μια «στα αγγλικά παρακαλώ» τμήμα, yay!) Και αυτό είναι υπέροχο για την «κάλυψη» που Tokoulouraki! Συγχαρητήρια για τον διορισμό σας και είμαι στην ευχάριστη θέση να έχουν βρει υπέροχο blog σας γλυκά. Η αποστολή σας μια αυστραλιανή αγκαλιά! xx
    (yay for Google Translate! In English: Thank you so much for the beautiful nomination! Haha, I also used Google Translate (then I realised that you have an ‘In English Please’ section, yay!) and it’s been wonderful to ‘meet’ you Tokoulouraki! Congratulations on your nomination and I’m happy to have found your lovely blog of sweets. Sending you an Australian hug! xx)

Σχολιάστε